Nowości PKP na 2023-24
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
ESU ESU 31280 Lokomotywa...
ESU 31280 Lokomotywa Diesel Class 77 Freightliner POLAND 66001 Ep.VI Lok Sound generator dymu
Model hybrydowy wersja DC oraz AC - zainstalowany dekoder cyfrowy jazdy i dźwięków oraz generator dymu .
OPIS PRODUKTU:
ESU Lokomotywa Diesel Freightliner PL
Class 77 z dekoderem DCC SOUND - jazdy i dźwięków,
z aktywnym generatorem dymu oraz iskrzenie z kół podczas hamowania
Skala H0 1:87
ENGINEERING EDITION
Koleje : Freightliner PL
Długość modelu : 247 mm
Epoka : VI
typ: Class 77
Producent:
Rok budowy :
Nr. boczny : 66001
Numer fabryczny : 91 31 3650 000-4 PL-FPL
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .- TAK
napęd na wszystkie koła
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy :
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : TAK
zainstalowany dekoder jazdy i dźwięków : ESU LOK Sound V4.0 M4
Zainstalowany generator dymu - aktywny powiązany z dźwiękiem
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
OPIS:
Lokomotywy Class 66/77 są wyposażone w generator dymu synchronizowany z obciążeniem lokomotywy, który w zależności od tego jak mocno jest obciążony silnik, generuje więcej lub mniej dymu. Zintegrowane czujniki zapewniają, że model wydaje realistyczne dźwieki na łukach oraz podczas przejazdu przez rozjazdy. Dźwięk jest kontrolowany poprzez najnowszy dekoder ESU LokSound V4.0 M4. Oprócz systemu DCC z obsługą RailComPlus® dekoder obsługuje protokół M4 oraz automatycznie rejestruje się w centrali ESU ECoS oraz Märklin® central station. Jako, że dekoder obsługuje również systemy Motorola® i Selectrix® model lokomotywy ESU Class 66/77 może być sterowany przez większość centralek dostępnych na rynku.
Zintegrowany moduł podtrzymania zasilania ESU PowerPack zapewnia bezproblemowe korzystanie z modelu na zabrudzonych torach. Typowy dla tej lokomotywy dźwięk silnika jest perfekcyjnie odtwarzany przez dwa głośniki wysokiej jakości, które emitują dźwięk poprzez dwie fototrawione kratki na dachu. Kompletne oświetlenie modelu obejmuje oświetlenie kabin, podświetlenie pulpitów sterowniczych oraz odpowiednie oświetlenie manewrowe. Światła zostały wykonane w oparciu o ciepłobiałe diody LED. Wszystkie znane kombinacje świateł spotykane w oryginalnej lokomotywie, mogą być również wyświetlone w modelu, łącznie z belgijskimi migającymi światłami ostrzegawczymi oraz oświetleniem białym obu czół lokomotywy.
Rama oraz obudowa modelu zostały wykonane z wysokiej jakości metalu, dzięki czemu waga modelu wynosi 590 gram zapewniając odpowiednią siłę pociągową. Poszczególne warianty modeli ESU Class 66/77 odzwierciedlają dokładnie orygiały lokomotyw, których są miniaturami. I tak, lokomotywa ECR posiada klimatyzatory na dachu, owiewki na bocznych oknach oraz prostokątne tarcze zderzaków. Pokrywy skrzyń akumulatorowych są również inne w poszczególnych egzemplarzach.
Modele lokomotyw Class 66 oraz 77 technicznie są typowymi modelami hybrydowymi. Zestawy kołowe z wewnętrznym rozstawem kół 14,1mm zapewniają bezproblemową jazdę zarówno w systemach torowych dwuszynowych jak i trzyszynowych. Dla systemu dwuszynowego wystarczy tylko zdemontować centralną płozę, do odbioru zasilania z trzeciej szyny, za pomocą dołączonego do modelu narzędzia. Miłośnicy modeli, którzy wolą jeździć bez gumek przyczepnościowych na kołach oraz preferują odpowiadający rzeczywistości wygląd zestawów kołowych, znajdą w zestawie kupon na 6 zestawów kołowych Rp 25 przeznaczonych dla systemu dwuszynowego.
Sercem modelu jest opracowany przez ESU, pięciopolowy, precyzyjny silnik ze zoptymalizowanym komutatorem pod kątem zapewnienia cichej pracy. Płynną jazdę zapewniają dwa koła zamachowe oraz specjalnie zaprojektowane przekładnie zapewniające napęd na cztery z sześciu osi. Diody LED zamontowane na wózkach zesatawów kołowych zapewniają realistyczne iskrzenie klocków hamulcowych podczas hamowania.
Dane techniczne
Model | Metalowa rama oraz obudowa |
Mosiężne oraz plastikowe detale montowane osobno | |
Mosiężne stopnie | |
Poręcze jako osobne elementy | |
Perforowany grill chłodnicy na dachu | |
Sprężynujące zderzaki | |
Gniazdo sprzęgu NEM 362 wraz z kinematyką krótkiego sprzęgu | |
Pięciopolowy silnik wysokiej jakości ze zoptymalizowanym komutatorem oraz dwoma elektronicznie wyważonymi kołami zamachowymi | |
Cztery osie napędzane poprzez wały kardana | |
Cztery gumki przyczepnościowe | |
Światła czołowe, oświetlenie kabin, podświetlane pulpity sterownicze oraz iskrzące podczas hamowania koła wykonane z ciepłobiałych diod LED | |
Dekoder ESU LokSound V4.0 M4 z dwoma głośnikami | |
Czujniki przejazdu przez rozjazdy oraz jazdy po łukach | |
Moduł podtrzymania zasilania PowerPack | |
Uzależniony od obciązenia silnika, zsynchronizowany generator dymu | |
Długość ze zderzakami: 247 mm. | |
Zawartość opakowania : |
|
Lokomotywa w reprezentacyjnym opakowaniu | |
Opakowanie z częściami dodatkowymi zawierające gumki przyczepnościowe oraz wycieraczki okienne, stopnie itp. | |
Kupon na wymienne zestawy kołowe bez gumek przyczepnościowych | |
Pipeta do zakraplania płynu do generatora dymu | |
Dokumantacja zawierająca informacje o oryginalnej lokomotywie |