MojeHobby24

Producenci

ROCO  Fantastyczny Świat..

  ROCO sterowanie cyfrowe DCC Z21

 

Opinie o Dataland - MojeHobby24 Sklep modelarski

 

 

 

 ►

Oficialan strona HUMBROL 

 

 

 

ESU ESU 31280 Lokomotywa...

ESU 31280 Lokomotywa Diesel Class 77 Freightliner POLAND 66001 Ep.VI Lok Sound generator dymu

ESU
Producent: ESU
Kod produktu: 31280
Skala: H0 1:87

Model hybrydowy wersja DC oraz AC - zainstalowany dekoder cyfrowy jazdy i dźwięków oraz generator dymu .

1,899.00 zł
Niedostępny

OPIS PRODUKTU:

ESU  Lokomotywa Diesel Freightliner PL

Class 77 z dekoderem DCC SOUND - jazdy i dźwięków,

z aktywnym generatorem dymu oraz iskrzenie z kół podczas hamowania

Skala H0 1:87

ENGINEERING EDITION

Koleje : Freightliner PL

Długość modelu : 247 mm

Epoka : VI

typ: Class 77

Producent:

Rok budowy :

Nr. boczny : 66001

Numer fabryczny : 91 31 3650 000-4 PL-FPL

 Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .- TAK

napęd na wszystkie koła

Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy :

 

Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : TAK

zainstalowany dekoder jazdy i dźwięków : ESU LOK Sound V4.0 M4

  Zainstalowany generator dymu - aktywny powiązany z dźwiękiem

Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.

OPIS:

 

 

 

 

Lokomotywy Class 66/77 są wyposażone w generator dymu synchronizowany z obciążeniem lokomotywy, który w zależności od tego jak mocno jest obciążony silnik, generuje więcej lub mniej dymu. Zintegrowane czujniki zapewniają, że model wydaje realistyczne dźwieki na łukach oraz podczas przejazdu przez rozjazdy. Dźwięk jest kontrolowany poprzez najnowszy dekoder ESU LokSound V4.0 M4. Oprócz systemu DCC z obsługą RailComPlus® dekoder obsługuje protokół M4 oraz automatycznie rejestruje się w centrali ESU ECoS oraz Märklin® central station. Jako, że dekoder obsługuje również systemy Motorola® i Selectrix® model lokomotywy ESU Class 66/77 może być sterowany przez większość centralek dostępnych na rynku.

Zintegrowany moduł podtrzymania zasilania ESU PowerPack zapewnia bezproblemowe korzystanie z modelu na zabrudzonych torach. Typowy dla tej lokomotywy dźwięk silnika jest perfekcyjnie odtwarzany przez dwa głośniki wysokiej jakości, które emitują dźwięk poprzez dwie fototrawione kratki na dachu. Kompletne oświetlenie modelu obejmuje oświetlenie kabin, podświetlenie pulpitów sterowniczych oraz odpowiednie oświetlenie manewrowe. Światła zostały wykonane w oparciu o ciepłobiałe diody LED. Wszystkie znane kombinacje świateł spotykane w oryginalnej lokomotywie, mogą być również wyświetlone w modelu, łącznie z belgijskimi migającymi światłami ostrzegawczymi oraz oświetleniem białym obu czół lokomotywy.

Rama oraz obudowa modelu zostały wykonane z wysokiej jakości metalu, dzięki czemu waga modelu wynosi 590 gram zapewniając odpowiednią siłę pociągową. Poszczególne warianty modeli ESU Class 66/77 odzwierciedlają dokładnie orygiały lokomotyw, których są miniaturami. I tak, lokomotywa ECR posiada klimatyzatory na dachu, owiewki na bocznych oknach oraz prostokątne tarcze zderzaków. Pokrywy skrzyń akumulatorowych są również inne w poszczególnych egzemplarzach.

Modele lokomotyw Class 66 oraz 77 technicznie są typowymi modelami hybrydowymi. Zestawy kołowe z wewnętrznym rozstawem kół 14,1mm zapewniają bezproblemową jazdę zarówno w systemach torowych dwuszynowych jak i trzyszynowych. Dla systemu dwuszynowego wystarczy tylko zdemontować centralną płozę, do odbioru zasilania z trzeciej szyny, za pomocą dołączonego do modelu narzędzia. Miłośnicy modeli, którzy wolą jeździć bez gumek przyczepnościowych na kołach oraz preferują odpowiadający rzeczywistości wygląd zestawów kołowych, znajdą w zestawie kupon na 6 zestawów kołowych Rp 25 przeznaczonych dla systemu dwuszynowego.

Sercem modelu jest opracowany przez ESU, pięciopolowy, precyzyjny silnik ze zoptymalizowanym komutatorem pod kątem zapewnienia cichej pracy. Płynną jazdę zapewniają dwa koła zamachowe oraz specjalnie zaprojektowane przekładnie zapewniające napęd na cztery z sześciu osi. Diody LED zamontowane na wózkach zesatawów kołowych zapewniają realistyczne iskrzenie klocków hamulcowych podczas hamowania.

Dane techniczne

Model Metalowa rama oraz obudowa
  Mosiężne oraz plastikowe detale montowane osobno
  Mosiężne stopnie
  Poręcze jako osobne elementy
  Perforowany grill chłodnicy na dachu
  Sprężynujące zderzaki
  Gniazdo sprzęgu NEM 362 wraz z kinematyką krótkiego sprzęgu
  Pięciopolowy silnik wysokiej jakości ze zoptymalizowanym komutatorem oraz dwoma elektronicznie wyważonymi kołami zamachowymi
  Cztery osie napędzane poprzez wały kardana
  Cztery gumki przyczepnościowe
  Światła czołowe, oświetlenie kabin, podświetlane pulpity sterownicze oraz iskrzące podczas hamowania koła wykonane z ciepłobiałych diod LED
  Dekoder ESU LokSound V4.0 M4 z dwoma głośnikami
  Czujniki przejazdu przez rozjazdy oraz jazdy po łukach
  Moduł podtrzymania zasilania PowerPack
  Uzależniony od obciązenia silnika, zsynchronizowany generator dymu
  Długość ze zderzakami: 247 mm.
 

 

Zawartość opakowania :

  Lokomotywa w reprezentacyjnym opakowaniu
  Opakowanie z częściami dodatkowymi zawierające gumki przyczepnościowe oraz  wycieraczki okienne, stopnie itp.
  Kupon na wymienne zestawy kołowe bez gumek przyczepnościowych
  Pipeta do zakraplania płynu do generatora dymu
  Dokumantacja zawierająca informacje o oryginalnej lokomotywie


Nie ma jeszcze opinii o produkcie.

DODAJ OPINIĘ

Aby dodać opinię musisz się zalogować!