Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
H0 1:87 Kolej
Lokomotywy
PIKO 52882-2 Spalinowy... 
PIKO 52882-2 Spalinowy Zespół trakcyjny BR VT 2.09 DR Ep.III DCC Sound

PIKO EXPERT
OPIS PRODUKTU:
PIKO EXPERT
Spalinowy Zespół trakcyjny BR VT 2.09 DR
Autobus szynowy
Model cyfrowy z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
Skala H0 1:87
Koleje : DR
Długość modelu : 311 mm
Epoka : III
typ: BR VT 2.09
Producent:
Numer fabryczny :
Przydział :
Rewizja :
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie LED zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył .
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Plux22 ( NEM 658 )
Minimalny promień skrętu : 358 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Dzięki nowo skonstruowanemu modelowi autobusu szynowego VT 2.09 firmy DR firma PIKO odpowiada na często wspominane życzenie wielu modelarzy kolejowych dotyczące współczesnej, szczegółowej i również odpowiedniej operacyjnie wersji dobrze znanego Ferkeltaxe. Po opracowaniu innowacyjnej logiki sterowania autobusu szynowego DB, za który PIKO otrzymało Złotą Trasę 2017, oczywiste jest, że teraz z dbałością o szczegóły należy wdrożyć również szeroko rozpowszechniony odpowiednik z Niemiec Wschodnich. Wagon napędzany jest mocnym mikrosilnikiem, który dla doskonałej przyczepności wyposażony jest w koła zamachowe. Posiada fabrycznie zainstalowany kondensator buforowy zapewniający optymalną charakterystykę pracy bez przerw dźwiękowych. Napęd działa na obie osie napędzanego wagonu. Napędzany wagon i wagon sterujący kabiną można połączyć ze sobą za pomocą kinematyki sprzęgu bliskiego przewodzącego prąd. Funkcje oświetlenia obu samochodów można włączać oddzielnie, co pozwala na dobrą widoczność kabiny pasażerskiej. Lokomotywa np. samodzielnie rejestruje, czy podpięty jest wagon sterujący kabiną, a następnie wyłącza oświetlenie pomiędzy wagonami. Fabrycznie zainstalowany PIKO SmartDecoder 4.1 Sound for PluX22 najnowszej generacji obsługuje formaty danych DCC z RailComPlus®, Motorola® i Selectrix®. Wbudowany głośnik jest precyzyjnie dostrojony do autobusu szynowego. Wiele typowych dźwięków lokomotyw, takich jak hałas silnika, klaksony sygnalizacyjne, pisk hamulców i inne przełączane funkcje, można wywołać indywidualnie. Z możliwością indywidualnego mapowania. Światło tylne można włączać oddzielnie. Dźwięk jest również możliwy w trybie analogowym – tylko dźwięk silnika.