Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
ROCO
ROCO 7100006 Lokomotywa... 
ROCO 7100006 Lokomotywa parowóz High-speed BR18 201 DR Ep.III

OPIS PRODUKTU:
ROCO
Lokomotywa parowóz High-speed BR18 201 DR
Model analogowy z gniazdempod dekoder cyfrowy
Skala H0 1:87
Koleje : DR
Epoka : III
typ: BR 18
Numer fabryczny : 18 201
Przydział :
Lokomotywownia :
Rewizja :
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył , białe - LED
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Plux16
Długość modelu : 289 mm
Minimalny promień skrętu : 419.6 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Woreczek z drobnymi częściami do montażu
PLECAMY
Parowóz dużej prędkości 18 201, opalany węglem przez koleje Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).
Napęd na dwie osie tendra i za pośrednictwem wału kardana na wszystkie trzy osie napędowe lokomotywy.
Model edycyjny!
Wariacja formy!
Aktualizacja!
■ Prototypowa realizacja projektu z opalaniem węglem
■ Po raz pierwszy z interfejsem PluX16 i oświetleniem LED
■ Linia trymowania z potrójną końcówką
■ Precyzyjnie dopracowane metalowe zestawy kół
■ Generator dymu można doposażyć
W latach 60. Instytut Badawczy w Halle potrzebował kolejnego parowozu dużej prędkości do testowania nowych wagonów pasażerskich. Nowy silnik 18 201 powstał z szybkobieżnej lokomotywy tendrowej 61 002 i części lokomotywy testowej wysokociśnieniowej H 25 024. Generator pary był zmodyfikowaną nową konstrukcją kotła klasy 22 z wydłużoną komorą dymową i wyrzutnikiem Giesla. Maszyna została wyposażona w hamulec przeciwciśnieniowy, aby zapewnić precyzyjne utrzymanie prędkości podczas jazdy z dużą prędkością. Szybka jazda oznaczała do 175 km/h, ponieważ 18 201 został początkowo zatwierdzony do tej maksymalnej prędkości – później 180 km/h – ale oczywiście tylko do przodu.
Dane techniczne:
Dane ogólne
Wał sprzęgający NEM 362 z mechanizmem ścisłego sprzęgu przy tendrze
Minimalny promień 419,6 mm
Liczba osi z oponami trakcyjnymi 2
Generator dymu Numer artykułu (analogowy) Jednostka parowa Seuthe nr 10
Generator dymu Numer artykułu (cyfrowy) Jednostka parowa Seuthe nr 11
Liczba osi napędowych 5
Możliwość modernizacji generatora dymu tak
Koło zamachowe tak
Elektryczne
Interfejs Interfejs elektryczny dla jednostek trakcyjnych PluX16
Reflektor przedni Zależne od kierunku potrójne przednie reflektory i podwójne tylne reflektory.
Reflektor przedni LED tak
Wymiary
Długość nad zderzakiem 289 mm