Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
Nowości PKP na 2024-25
ROCO 71384 lokomotywa... 
ROCO 71384 lokomotywa parowóz Ok1-360 PKP Ep.IV DCC Sound z aktywnym dymem

OPIS PRODUKTU:
ROCO
Lokomotywa parowóz Ok1-360 PKP
Model cyfrowy z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
oraz aktywnym generatorem dymu
w zestawie ROCO Pudełko z tworzywa na model w sklai H0
długość modelu - 290 mm
Wymiary LxWxH : 350x60x80 mm
Skala H0 1:87
Koleje : PKP
Epoka : IV
typ: Ok1
Numer fabryczny : Ok1-360 / teneder 22D2
Przydział : D.O.K.P. Wrocław
Lokomotywownia Legnica
Rewizja :
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył , białe - LED
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : Plux22
dekoder ZIMO
Minimalny promień skrętu : R2
dlugość modelu : 214 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
Woreczek z drobnymi częściami do montażu
PLECAMY
Lokomotywa parowa Ok1-360 Polskich Kolei Państwowych.
Model edycyjny!
Wersja odlewana!
■ Z dużymi lampami
■ Bogate detale modelu z wieloma oddzielnie montowanymi elementami
■ Koła z delikatnymi szprychami
■ Model z nitowanym tenderem i owiewkami Wagnera
■ W trybie cyfrowym z przełączanymi światłami tylnymi na tenderze, kabinie maszynisty i oświetleniu lokomotywy
■ Z autentycznym, dynamicznym strumieniem pary z komina
Pruskie Koleje Państwowe opracowały lokomotywę pasażerską typu P 8, aby sprostać rosnącym potrzebom w zakresie przewozów pasażerskich i ekspresowych. Do 1923 roku niemieckie fabryki zbudowały już ponad 3700 wszechstronnych lokomotyw z potrójnym sprzężeniem. P 8 była uniwersalna i można ją było spotkać na czele wszystkich typów pociągów. Po zawirowaniach dwóch wojen światowych były one wykorzystywane przez prawie wszystkie europejskie zarządy kolejowe. Po 1918 roku Polska otrzymała 192 lokomotywy z zasobów pruskich. Od samego początku najważniejszymi parowozami PKP w lokalnym transporcie pasażerskim były lokomotywy serii Ok1. Na przestrzeni lat PKP eksploatowało 429 parowozów tej serii. Ok1-359 został wycofany z eksploatacji dopiero na początku lat 80. XX wieku. Przez wiele lat służył jednak nadal jako lokomotywa muzealna.
Specyfikacja:
Dane ogólne
Sprzęg: Mechanizm sprzęgu i krótkiego sprzęgu własnej produkcji
Minimalny promień 358 mm
Liczba osi z oponami trakcyjnymi: 2
Liczba osi napędowych: 2
Przełączany generator dymu: tak
Koło zamachowe: tak
Elektryczne
Interfejs: Interfejs elektryczny dla pojazdów trakcyjnych PluX22
Reflektor: Podwójne reflektory kierunkowe: zależne od kierunku jazdy
Oświetlenie wnętrza: Tak
Oświetlenie wnętrza: LED
Oświetlenie wnętrza: Cyfrowe, przełączane
Oświetlenie wnętrza: Oświetlenie kabiny maszynisty
Dekoder cyfrowy PluX22
Dźwięk: tak
Reflektor LED: tak
Wymiary:
Długość ze zderzakiem: 214 mm