Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
PIKO
PIKO 50760 Lokomotywa... 
PIKO 50760 Lokomotywa parowóz TKt48 93 PKP ep.IV Lok. Nowy Sącz
PIKO EXPERT
OPIS PRODUKTU:
PIKO EXPERT
Lokomotywa Parowóz TKt48-93 PKP
Model analogowy z gniazdem pod dekoder cyfrowy
.
Oświetlenie budki maszynisty i rewizyjne w trybie cyfrowym
Imitacja migotania paleniska
Wariant dźwiękowy z generatorem dymu
Skala H0 1:87
Koleje : PKP
Długość modelu : 163 mm
Epoka : IV
typ: TKt48
Producent : Fablok / Cegielski
Numer fabryczny : TKt48-93
Przydział :
DOKP Południowa
Lokomotywownia Nowy Sącz
Rewizja : 29.12.73
ZNTK Oleśnica
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie LED zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył - białe / czerwone .
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : NEM 658 Plux22
Minimalny promień skrętu : 422 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS.
.
Lokomotywa parowa TKt48 PKP IV
Nowość na rok 2025: Lokomotywy parowe serii TKt48 Polskich Kolei Państwowych (PKP) stanowiły ważną część transportu pasażerskiego i towarowego na niskogórskich liniach w Karkonoszach i Tatrach Wysokich w latach 50. i 80. XX wieku. Lokomotywy były budowane w latach 1950–1957 w zakładach Fablok i Cegielski, a 191 sztuk trafiło do PKP. Dzięki wysokiej masie tarcia, seria ta stała się prawdziwie uniwersalną lokomotywą w górach, rewolucjonizując eksploatację linii bocznych, zwłaszcza dzięki prędkości maksymalnej 80 km/h w obu kierunkach. Z powodu spadku ruchu i zamknięcia wielu linii bocznych lokomotywy straciły swoje przeznaczenie i zostały wycofane z eksploatacji oraz złomowane do 1989 roku. Na szczęście ocalało kilkanaście lokomotyw, które nadal można podziwiać jako lokomotywy muzealne i zabytkowe.
Nowy model | Cyfrowe sterowanie oświetleniem kabiny, podwozia i migotaniem paleniska dzięki modernizacji dekodera cyfrowego | Przygotowany do modernizacji generatora pary | Z deflektorami dymu | Płaska wentylacja kabiny | Odlewane ciśnieniowo koła cynkowe | Delikatne drążki hamulcowe | Wstawki okienne w kabinie | Wnętrze bez przeszkód ze szczegółowym wnętrzem kabiny








powiększ


















