Nowości PKP na 2024-25
SERWIS kolejek
Sterowanie , Dekodery DCC
H0 1:87 Kolej
H0e 1:87 Kolej
H0m 1:87 kolej
TT 1:120 Kolej
N 1:160 Kolej
G 1:22,5 kolej
Kolej do sklejania
Akcesoria kolejowe
pojazdy H0 TT N
MiniTank ROCO
Figurki H0 TT N
Budownictwo
Materiały do makiet
Modele Plastikowe
Modele Drewniane
Games Workshop
WARLORD GAMES
Modele Kartonowe
Star-Wars
Start SET z farbami
Farby
Kleje - chemia itd.
Narzędzia
Akcesoria modelarskie
Materiały modelarskie
Literatura
Klocki (typ Lego )
Modele SIKU
Modele Gotowe
Zabawki
Gry
Puzle
WALKERA drony
RC zdalnie sterowane
Narzędzia OLFA
NEXT Generation
DATALAND Hobby
PIKO
PIKO 50762 Lokomotywa... 
PIKO 50762 Lokomotywa parowóz TKt48 93 PKP ep.IV DCC Sound + dym
PIKO EXPERT
OPIS PRODUKTU:
PIKO EXPERT
Lokomotywa Parowóz TKt48-93 PKP
Model cyfrowy z dekoderem jazdy i dźwięków DCC Sound
oraz zainstalowany generator dymu
.
Oświetlenie budki maszynisty i rewizyjne w trybie cyfrowym
Imitacja migotania paleniska
Wariant dźwiękowy z generatorem dymu
Skala H0 1:87
Koleje : PKP
Długość modelu : 163 mm
Epoka : IV
typ: TKt48
Producent : Fablok / Cegielski
Numer fabryczny : TKt48-93
Przydział :
DOKP Południowa
Lokomotywownia Nowy Sącz
Rewizja : 29.12.73 ZNTK Oleśnica
Śilnik 5-polowy z kołem zamochowym .
Oświetlenie LED zmienne w zależności od kierunku jazdy
przód / tył - białe / czerwone .
Gniazdo dekodera cyfrowego DCC : NEM 658 Plux22
Minimalny promień skrętu : 422 mm
Kinematyka krótkiego sprzęgu KKS
.
Parowóz dźwiękowy TKt48 PKP IV, z dekoderem dźwięku PIKO i generatorem pary
Nowość na rok 2025: Lokomotywy pancerne serii TKt48 Polskich Kolei Państwowych (PKP) stanowiły ważną część transportu pasażerskiego i towarowego na liniach niskogórskich w Karkonoszach i Tatrach Wysokich w latach 50. i 80. XX wieku. Lokomotywy były budowane w latach 1950–1957 w zakładach Fablok i Cegielski, a 191 sztuk trafiło do PKP. Dzięki wysokiej masie tarcia, seria ta stała się prawdziwie uniwersalną lokomotywą w górach, rewolucjonizując eksploatację linii bocznych, zwłaszcza dzięki prędkości maksymalnej 80 km/h w obu kierunkach. Z powodu spadku ruchu i zamknięcia wielu linii bocznych lokomotywy straciły swoje pierwotne przeznaczenie i zostały wycofane z eksploatacji oraz złomowane do 1989 roku. Na szczęście ocalało kilkanaście lokomotyw, które nadal można podziwiać jako lokomotywy muzealne i zabytkowe.
Nowy model | Cyfrowo sterowane oświetlenie kabiny | Cyfrowo sterowane oświetlenie podwozia | Cyfrowo sterowane migotanie paleniska | Z generatorem pary | Z deflektorami dymu | Płaska wentylacja kabiny | Koła z odlewu cynkowego | Delikatne drążki hamulcowe | Wstawki okienne w kabinie | Przejrzyste wnętrze z bogatym detalami | PIKO TrainSound® na pokładzie








powiększ


















